You are viewing veronica_lilu

индз

Переваги та недоліки дистанційного навчання

До переваг дистанційного навчання належать:

• Свобода і гнучкість. Можливість навчатися одночасно в різних місцях, на різних курсах не тільки в одному, а й у декількох університетах чи навіть країнах.

• Індивідуальність. Самостійний вибір студентами темпу навчання, вибору розділів, які варто було б повторити або вилучити.

• Створення власного графіка навчання студентами у звичній для них обстановці і в зручний час.

• Навчання інкогніто (не розголошуючи свого імені) через певні обставини (вік, стан, посаду і т.д.), зареєструвавшись під іншим іменем.

• Отримання освіти інвалідами та людьми з різними відхиленнями.

Набуття студентами таких якостей, як самостійність, мобільність і відповідальність.

Навчання більшої кількості людей різних вікових груп порівняно з іншими формами
навчання.

• Просте формування віртуальних спільнот: викладачів, студентів тощо завдяки використанню сучасних інтернет технологій, за допомогою яких стає можливим обговорення між викладачами певних проблем, вирішення спільних завдань, обмін досвідом чи інформацією тощо.

Недоліки дистанційного навчання

• Немає прямого очного спілкування між студентами та викладачем. Подання матеріалу позбавляється емоційного зафарбування, важко створити творчу атмосферу в групі тих, хто навчається.

• Необхідна наявність відповідного технічного та програмного забезпечення, можливість доступу до інформації та використання засобів дистанційного навчання. Користувач повинен бути забезпеченим персональним комп’ютером та доступом в Інтернет.

Високі вимоги щодо постановки задачі навчання, адміністрування процесу.

• Ключовою проблемою є проблема аутентифікації користувача при перевірці знань. Неможливо точно сказати, хто на іншому кінці дроту. Поки що не запропоновано оптимального технологічного рішення, більшістю дистанційних програм використовується очна екзаменаційна сесія. Одним із варіантів вирішення такої проблеми є встановлення відеокамер на боці того, хто навчається, та відповідного програмного забезпечення.

• Обов’язковою є наявність цілого ряду індивідуальних психологічних умов. Результат дистанційного навчання залежить від самостійності та свідомості учня, жорсткої самодисципліни.

• Відсутній постійний контроль над тими, хто навчається; відчувається нестача практичної роботи.

• Великі затрати на проектування та створення системи дистанційного навчання, організацію курсів дистанційного навчання і купівлю необхідного обладнання.

• Розроблення курсів дистанційного навчання є дуже трудомістким процесом, створення однієї години інтерактивного мультимедійного матеріалу займає понад 1000 годин роботи професіоналів.

Posted via LiveJournal app for iPad.

Comments

Цікавий підхід у якості розміщення серії статей, замість однієї...
Проте є питання: звідки взято всю цю інформацію?
Майже весь матеріал своєї роботи я взяла зі статті Б. Демида "СИСТЕМИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ: ОГЛЯД, АНАЛІЗ, ВИБІР." :
http://ena.lp.edu.ua:8080/bitstream/ntb/10662/1/14.pdf
Розділ, що присвячений переліку систем ДН я самостійно доповнила ілюстраціями.
Також використовувала такі джерела:
http://eprints.kname.edu.ua/13624/1/Дистанційна_освіта.doc
http://www.regi.rovno.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=54&Itemid=120&lang=en
Дуже важлива інформація.Адже якщо збираєшся так навчятися варто знати як переваги так і недоліки цьог навчання.
Фото

January 2013

S M T W T F S
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Tags

Powered by LiveJournal.com